Friday, January 1, 2010

Teknik Master Affiliate Terunggul

Pada hari ini, terlalu banyak perkara yang perlu di lakukan. $$$ pun banyak keluar..apa taknya..semalam pegi membuat pemeriksaan kereta di PUSPAKOM Skudai…kerana tukar enjin ( CC yang sama..bukan Turbo..hehehe), tapi keputusannya..GAGAL.. Sistem Brek tidak berfungsi dengan baik..Bila bawak ke bengkel…hampir RM 300 terbang..( memang banyak komponen yang WAJIB dan PERLU di ganti )… Tapi tak pe la..ada kebaikannya juga..Sistem Brek memang penting…tapi saya tak ambik pusing..:).

Em..tadi saya check email..terkejut…kerana saya ‘menjumpai satu teknik ‘ termudah untuk menjana pendapatan di internet tanpa perlu menjual barang…Bukan saya baru tau..tapi saya rasa terkejut kerana teknik tersebut masih di guna pakai..apatah lagi ia berkaitan dengan projek saya. ” Teknik Master Affiliate Terunggul ” ini memang terbukti berkesan. Cuma amnda sendiri boleh membuat penilaian..Beretika, halal, haram dan kesan kepada jenis perniagaan internet dari pandangan umum..( negatif atau positif ).

umum2

umum1

Apa pendapat anda? Mudah bukan menjana hampir RM 3.00 setiap minit.. :) .. Fikirkan bersama

No comments:

Post a Comment